Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

ΣΑΝ ΣΑΝΤΟΡΙΝΙΟΣ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΜΩ

Καθώς διάβαζα όσα γράφετε ρε σεις φίλοι είπα και εγώ ( μούρθε φλασκιά) να κάνω το δικό μου το blog. Γιατί όπως και να το κάνουμε τα περισσότερα που γράφετε είναι είτε ακροδεξιές εθνικές παπαριές , είτε δήθεν θρησκευτικές και πατριωτικές υπεροβλές, είτε για να τα χώσετε στο Δήμαρχο (λες και φταίει μόνο αυτός για όλα τα κακά του τόπου μας).
Είπα λοιπόν και εγώ να πάρω μέρος στο παιχνίδι και να γράψω τη γνώμη μου για όλους και για όλα. χωρίς προκαταλήψεις όμως και σκοπιμότητες. έτσι για να περάσει η ώρα αφού τώρα το Χειμώνα είμαστε αραχτοί και δεν παίζουν πολλά πράγματα στο νησί.

1 σχόλιο:

  1. <> γνωστέ-άγνωστε SAN SANTORINIOS σε καλοσωρίζουμε στο διαδικτυακό φαγοπότι! Δεν θα θέλαμε να είμαστε πικροί μιας και δεν είναι ευγενικό να τα χώνεις σε κάποιον με το καλημέρα σας...
    Να λες τη γνώμη σου αβίαστα, ελεύθερα. Ευχόμαστε και χωρίς προκαταλήψεις, γιατί -συμπάθα μας-τι άλλο μπορεί να είναι το να μιλάς για "ακροδεξιές εθνικές παπαριές , είτε για δήθεν θρησκευτικές και πατριωτικές υπεροβλές"...;
    Είναι κρίμα "γνωστέ μας άγνωστε φίλε" να φτιάχνεις ένα blog μόνο και μόνο γιατί πιστεύεις πως οι άλλοι είναι ένα λάθος.
    Εμείς στο Santorinio σε τιμήσαμε βάζοντάς σου link που παραπέμπει στο blog σου και γραφτήκαμε και ως αναγνώστες.
    Φιλικά πάντα,
    Santorinios

    ΑπάντησηΔιαγραφή